Game advertisements by <a href="http://www.game-advertising-online.com" target="_blank">Game Advertising Online</a> require iframes.



Wejść: 720431
Tonari no Kaibutsu-kun (Online)

Mizutani Shizuku jest osobą dbającą tylko o siebie, jednak pewnego dnia, gdy przynosi notatki dla Yoshidy Haru ten zaczyna uważać iż są przyjaciуіmi. Haru jest osobą strasznie nieśmiaіy, nikt nie spodziewaі się, że naprawdę zakocha się w kimś takim jak Mizutani.
Oziębіa dziewczyna i nieśmiaіy chіopak zapowiadają dość problematyczny romans!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Gatunki: Komedia, Romans, Szkolne, Shoujo

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Typ serii: TV
Ilość odcinków: 13
Rok wydania: 2012
Tytuły alternatywne: Tonari no Kaibutsukun; The Monster Next Door; My Neighbor Monster-kun; となりの怪物くん


Zgłoś niedziałający odcinek Jak oceniasz to anime?
Zaloguj się na stronie, aby móc głosować!





Osoby wrzucające serie, nie są osobami tłuamczącymi serie, tłumaczenia(w większości) nie są wykonywane przez członków naszej ekipy, lecz pobierane z ogólno dostępnych źródeł w sieci.

Oglądaj online:

Pobierz odcinek:


Game advertisements by <a href="http://www.game-advertising-online.com" target="_blank">Game Advertising Online</a> require iframes.

Odcinek 01
Odcinek 02
Odcinek 03
Odcinek 04
Odcinek 05
Odcinek 06
Odcinek 07
Odcinek 08
Odcinek 09
Odcinek 10
Odcinek 11
Odcinek 12
Odcinek 13
 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


..................:::::: Napisy ::::::.......................
...............:: przygotowaіa grupa::...................
................::KURUOSHII ANIME::....................
....................:::::::::::::::::::::......................
http://www.kuruoshiianime.bo.pl/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tіumaczenie: justynapl
Korekta: slymsc

Upload: Tomi89 odc 1-2 & 6+
Eufonius odc 3-5
Tomi89 Upload

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Komentarzy: 542
 

 

Ferris

  • 14 Sierpień 2014 11:13
Anime nawet świetne daje 8/10 końcówka jest dobra jeśli będzie 2 sezon jeśli nie to końcówka do du*y, ale mam nadzieje, że 2 sezon kiedyś wyjdzie i daje 8/10 :) Nie lubie romansów zbytnio, ale ten był fajny miło się oglądało.
 

 

stefaan32

  • 12 Sierpień 2014 19:40
Co tu pisać ... Anime jest świetnie! :D
Jedno z moich ulubionych jeśli chodzi o ten gatunnek ;D
ciach
 

 

Maneki Neko.

  • 10 Sierpień 2014 19:51
Mi się podobało, a szczególnie główny bohater podbił moje serducho &lt;3
Po thiriller'ach przyszedł czas na coś lekkiego, żeby się trochę odprężyć, a to anime sprawiło się znakomicie ^^
Tonari no Kaibutsu-kun to moje ulubione anime typu romans/szkolne/komedia.
Oceniając :
Muzyka - Opening fajny, ale nie powala z nóg. Ending tak samo. 8/10
Grafika - Bardzo (!!!) przyjemna kreska, mi się podobała strasznie. 10/10
Fabuła - 10/10 Anime nie nudziło mnie, oglądałam je bez przewijania.
Humor nieziemski, co chwile się śmiałam, szczególnie z pomysłów Haru, wtedy to leżałam xD Komedia i romans bardzo fajnie połączone.
Bohaterowie - Hehe ^^ Cudowni po prostu. Szczególnie postacie męskie :D
Haru - dołączył na liste jako jeden z moich ulubionych bohaterów razem ze swoim bratem Yuuzanem czy jak mu tam było. Jego pomysły po prostu rozwalały xD Nieziemski :D
Shizuku - Razem w połączeniu z Haru nadawała temu anime sens :D
Z innych postaci szczególnie spodobał mi si też Yamaken.
Postacie 10/10
Ogólna ocena - 9/10
 

 

wixsa

  • 22 Lipiec 2014 08:04
Spodobało mi się. Komedia przeplata się z romansem w bardzo miły sposób. Postacie, są same w sobie wyjątkowe i chyba to mi się najbardziej spodobało. Polecam
 

 

famousxliar

  • 16 Lipiec 2014 00:17
Naprawdę zabawny romans. Nie jest przesłodzony i lekko się ogląda. Były takie momenty, że leżałam ze śmiechu ( tak dosłownie tylko raz leżałam ). Wszystko oceniam na 10 i wpisuję na listę anime, które w przyszłości na pewno obejrzę ponownie. Jednak do końcówki macie racje. Gdyby tylko był drugi sezon. Lecę czytać mangę, żeby wiedzieć co dalej. Jeeeeej &gt;&lt;
 

 

Kaeru89

  • 17 Czerwiec 2014 23:08
Fajne anime, ale mogliby lepiej zakończyć.
Osobiście daję 8/10, bo anime jest głębokie i od zawsze byłam podobna do głównej bohaterki Shizuku pod względem nauki, ale i do Natsume i Oshima ze względu na samotność, bo wiem co to znaczy być samotną w tłumie.
Najfajniejsza postać to Haru, najszczersza i nabardziej przyjazna.
 

 

Kijika980

  • 2 Czerwiec 2014 19:17
Genialne anime. Super komedia i zarazem romansik. Zakochałam się się.&lt;3 Godne polecenia. Koniecznie musi być drugi sezon.
Bohaterowie: 10/10 (Miti czasem irytująca ale i tak było spoko)
Klimat: 10/10
Muzyka: 10/10
Fabuła: 10/10

P.S Chcę więcej tak świetnych romansów.&lt;3
 

 

haczyk95

  • 24 Maj 2014 17:24
fajna bajka niektóre momenty sa strasznie rozwalające (śmieszne)
bohaterowie mi sie podobają każdy z inna osobowością co powoduje duże urozmaicenie bajki
ciekawy jest bardzo haru niby leń i wagarowicz a oeny ma lepsze od największego kujona (może ma to jakiś związek z bratem niestety nie wiem bo nie obejrzałem wszystkiego jeszcze)
fabula wydawała by się nudna ale tak nie jest w tym przypadku
 

 

OlaOtaku

  • 21 Maj 2014 19:55
Anime jest genialne,przezabawne,daje też trochę do myślenia.Haru jest ciekawą,barwną postacią,która nieraz doprowadzała mnie do śmiechu xD Szczególnie jego uśmiech....ogółem,kiedy go widziałam,to na mojej twarzy pojawiał się uśmiech :) Zaciekawiła mnie postać Yamakena,Mizutani mnie często denerwowała swoim zachowaniem.
Anime 10/10
Fabuła 9/10 zakończenie grrrrrr -,-'
Muzyka 10/10 opening super,muzyka w tle idealnie podkreśla klimat anime.

POLECAM WSZYSTKIM,KTÓRZY,TAK JAK JA LUBIĄ SIĘ POŚMIAĆ :D
 

 

laquelissle

  • 6 Maj 2014 20:51
Anime fajne. Kreska miła dla oka, muzyczka też nie najgorsza. Fabuła okej, ale oczekiwałam innej końcówki. Nie doczekałam się zakończenia wątku miłości Mi i Natsume (osobiście uważam, że powinni być razem &gt;...&lt;). Postacie są spoko. Szczerze mówiąc to oprócz końcówki nie mam się do czego przyczepić, jedynie charakter Mizutani lekko mnie denerwował w niektórych momentach, ale to tam.. w każdym razie oceniam anime na 9,5/10. :3
 

 

kejti

  • 3 Maj 2014 17:30
Anime świetne, trochę życiowe, w dodatku załapałam parę myśli od głównej bohaterki i sama się zastanawiam nad swoim poczynaniem. Mam nadzieje, że doczekamy się 2 sezonu :)
10/10
 

 

Deditss

  • 1 Maj 2014 18:24
Zazwyczaj nie piszę opini po 1. odcinku ale gdy tylko zobaczyłam pierwsza chwile tego anime zachwyciłam sie od razu! Piekna kreska taka miękka i tło pełne kolorów, żywe. Właśnie przerwałam okropne anime wytrzymałam 10 odcinków i zaczełam oglądać to. W jednym odcinku wydazyło się tyle ile normalnie musiałabym czekać przez cały sezon! Już to kocham i oglądam dalej!
Haru i jego porywczość najlepsze XD
 

 

Lady P.

  • 25 Kwiecień 2014 17:42
Naprawdę mi sie podobało.♥ Chociaż przyznam, ze bardzo pomieszane.
Anime dociągnęło do 18 rozdziału mangi,wiec podejrzewam ze bedzie 2 sezon :&gt;
 

 

cherlyn

  • 21 Kwiecień 2014 21:20
Po pierwsze to anime ma swietna kreske, zawsze brakuje mi w tych wszystkich anime takiej estetyki, muzyka wpada w ucho, a od bohaterow latwo sie uzaleznic.
Jak na romans nie jest tez banalne, jest tu duzo zaskakujacych zwrotow akcji. Z dramatu przechodzimy w komedie i na odwrot. Wszystko jest sympatyczne, ale nie przeslodzone.
Wyglada to tak jakby miala byc kontynuacja, ale nic o tym nie slyszalam. OVA rzeczywiscie wyszlo ale nie ma tam zadnego konkretu.
Polecam 10/10
 

 

Rouge

  • 15 Kwiecień 2014 21:29
Cudowne anime. Ukazuje wiele wartości. Każdy bohater ma jakąś swoją ideę, ukazane są ich odmienne spojrzenia na życie. Shizuku jest genialna. Silna, szczera, pewna siebie postać. Podoba mi się tu bezpośrednie wyrażanie uczuć, czego w większości anime brak i wleką to przez ileś tam odcinków. Haru, to mój faworyt. Walnięty koleś z miękkim serduchem. Podobają mi się ich mundurki, a w szczególności gacie w kratę. Przyjemne anime, nie nudziłam się podczas żadnego odcinka i to już jest ogromny plus. Moją uwagę głównie przyciągnęła specyficzna kreska. Szkoda mi w tej chwili oceniać to anime, bo powinni zrobić kontynuację. Najbardziej interesowałby mnie wątek z Natsume i Misawą, a Shizuku mogłaby choć na chwilę oderwać się od nauki i skorzystać z życia. ;) POLECAM ! *9/10
 

 

xSumikox

  • 16 Marzec 2014 16:18
Anime nie w moim guście. Wolę gdy jest akcja oraz wątek stały do którego się zmierza.
Ta seria zaistniała dla ludzi lubiących się pośmiać, lubiących romanse. Dla fanów akcji nie polecam, a dla tych którzy chcą zabić czas jakimś zwykłym anime wręcz zapraszam do oglądania.
Moim zdaniem za duże miejsce w rankingu.
 

 

Yucziko

  • 8 Marzec 2014 12:48
Mi się anime strasznie spodobało :3. Ale.. ten koniec był taki niedociągniety powinien wyjść 2sezon c:
Kreska 9/10
Fabuła 10/10
 

 

Ackermanka

  • 2 Marzec 2014 19:40
Fajne anime. Tak na zabicie nudy. Oglądnęłam w jeden dzień i czekam na ll serię :3
Fabuła 9/10
Muzyka 5/10 = Kompletnie mi nie przypadła do gustu ale cóż..
Kreska 8,5/10
Postacie 9/10
MOżna się trochę pośmiać. Ale to nie jest nic wielkiego.
 

 

Igor5567

  • 2 Marzec 2014 13:48
Jedyne o co jestem w stanie się przyczepić o relacje z głównymi bohaterami

Reszta była świetna. Kreska była ciekawa i dość ładna kojarzyła mi się z Durararą. Same postacie były genialne. Haru, Był niesamowicie pozytywną postacią która mi imponowała swoją bezpośredniością jak i czułością. W kwestii ogółu 1 odcinek mnie rozwalił, naprawdę wszystko się szybko działo a potem zwolniło i trzymało ten sam poziom. Szkoda, że Mitty nie założyła mu tej obroży bo naprawdę na to czekałem. Dobra 9/10 i polecam oglądnąć bo naprawdę bo świetnie i tak się przy tym bawiłem.
 

 

thomson

  • 8 Luty 2014 01:20
Ciekawe lajtowa i co ważniejsze nie zamula :) fajnie się oglądało i jedynie co można narzekać to że jakiś player tnie się i za to że zakończenie było niedociągnięte
Moja ocena to 9/10
 

 

tomek97130

  • 6 Luty 2014 07:33
Anime fajne i śmieszne, przyjemnie się oglądało. Choć jeśli mam być szczery to czasami zachowanie i niepewność Shizuku mnie denerwowało. Haru to zdecydowanie najzabawniejsza postać :)

Gorąco polecam!
 

 

Mineko

  • 31 Styczeń 2014 18:12
Anime było przyjemne i lekkie. Kreska jest ładna, ale tła mogłyby być lepsze. Muzyka nie zapadła mi w pamięć ani opening i ending ani muzyka w tle. Fabuła nie była jakos specjalnie skomplikowana ot co zwykła komedia romantyczna. Jednak przy niej można było się zrelaksować. Do czego mogę się najbardziej przyczepić to do zakończenia, kóre jest nijakie. Nic się praktycznie nie wyjaśniło, to żę Naprawdę, twórcy mogliby rozwinąć i zamknąć te wątki i wtedy zrobić porządne zakończenie. Postacie. Głowna bohaterka jest dość oziębłą osobą i moim zdaniem samotną. Jej relacje z Natsume, Sasayanem i Haru budowały się powoli, a zwłaszcz z tym ostatnim. Haru zato to jej przeciweństwo, ale takzę jak ona jest samotny(na początku), lecz próbuje coś z tym zrobić (często nieudolnie). Denerwowało mnie w nim jego natarczywość wobec Shizuku. Natsume to wesoła dziewczyna, która chce byc przyjaciółką Shizuku. Jak na somans jest w anime dośc dużo postaci (oczywiście, więcę niż tych co wymieniłam), więc każdy znajdzie swojego ulubieńca. podsumówującTonari no Kaibutsu-kun to dobre anime mimo mizernego zakończenia, można dać jemu szansę. Ocena 7/10
 

 

13paula97

  • 28 Styczeń 2014 18:53
Anime bardzo przyjemne i zabawne, jednak irytowalo mnie zachowanie glownych bohaterow, te ich ciagle wyznania - kocham potem nie kocham -_- wyszlo na to ze w pewnym momencie fabula zatoczyla kolo. Mam nadzieje ze wkoncu pokaze sie drugi sezon, pozostal ogromny niedosyt, ostatni z odc wcale nie przypominal tego &quot;ostatniego&quot;. Haru i jego bezpośredniość :) to trzeba zobaczyc. Mysle ze ogolnie anime godne polecenia, dobrze sie bawilam przy jego ogladaniu
 

 

Jackass

  • 16 Styczeń 2014 23:58
Ten niedosyt. Ten wielki niedosyt &gt;.&lt; Rozumiem, pewne rzeczy trzeba samemu dopowiedzieć, ale to jest kompletnie nie rozwiązane &gt;.&lt; Dobra, dobra, ale ogółem przy serii miło spędziło mi się czas. Krótka piłka :
Muzyka - spodobała się, nawet bardzo - 8
Kreska - jedna z moich ulubionych - 8
Bohaterowie - Haru bardzo przypadł mi do gustu - 8
Fabuła - Sporo uśmiechu, trochę tego rrromantycznego nastroju, chwile co pradwa powiało mi nudą - 7,2
Zakończenie - 3/4 -,- ( O ile zrobią ove czy co )
 

 

Aemi

  • 4 Styczeń 2014 17:36
Fajne przyjemne anime, całkiem sympatyczni bohaterowie (zwłaszcza Haru i Natsume) ale końcówka pozostawia niedosyt. Mam nadzieję, że będzie kontynuacja
 

 

RikuHaine

  • 2 Styczeń 2014 20:18
Anime genialne. Niestety zostawia wieeelki niedosyt... Ta końcówka wygląda, jakby mieli się zabrać za drugi sezon. Ale czy będzie? Nie wydaje mi się, jednak liczę na to...
 

 

Pegaz

  • 2 Styczeń 2014 16:20
On nie jest nieśmiały!
MRHELLS: pooglądaj sobie drugą część Kokoro Konekt tam dopiero tak szybko zmieniają uczucia, że nic nie ogarniasz
 

 

MrHells

  • 30 Grudzień 2013 13:26
Dobry romansik.Ładna kreska,jak i muzyka,ale stale zmieniające się uczucia bohaterów strasznie irytowały.Jednak nie zmienia to mojego nastawienia do tego anime.Polecam :)
 

 

Kamiru Niemito

  • 1 Grudzień 2013 19:54
No fajne Anime zabawne, ale bardzo brakuje mi zakonczenia, tak jakby zostawili sobie miejsce na 2 sezon Hmmm
Kreska ladna musyka tez fajna, szkoda tylko ze w sumie nic sie nie wyjasnilo, no nic trzeba czekac moze wyjdzie 2 sezon
 

 

Fushigi

  • 28 Listopad 2013 19:13
Troche mi brakło w tym anime rozwinięcia niektórych wątków. A szkoda bo mogło być ciekawie. Fajna postać Haru , ale ogólnie całość jakoś mnie nie porwała . Cóż nie wszystko dla każdego .
 

 
 

 
Informacja
Użytkownicy z rangą Guest nie mogą dodawać komentarzy.
 

Otaku to:

Ludź shock
Proubermegawielki fan anime/mangi bully
Nolife oglądający tylko chińskie porno bajki chih
Obsesyjny fan bazar
Prawdziwy i oddany fan japońskiej popkultury letsrock


Statystyki serwera
Poіłącz z TS3

Aby wywietli gatuni, potrzebny jest Flash Player 9.

Pokaż wszystkie tagi

  • Autor:Plue
  • Autor:Plue
    Temat:Chu-Bra!!
  • Autor:Mahiko
  • Autor:Plue
  • Autor:Matio:
  • Autor:Plue
  • Autor:Prospero
  • Autor:Prospero